V10 Verado schimbă așteptările dvs. cu privire la ceea ce înseamnă performanța de mare putere. Acestea prind viață cu o putere impresionantă și receptivă, propulsându-vă înainte până la viteze maxime senzaționale. Fie că vă îndreptați spre bancurile de nisip sau vă întreceți spre zonele de pescuit în larg, veți ajunge rapid la destinație și vă veți bucura de mai mult timp pentru a explora.
Motoarele Mercury® 5.7L V10 350 și 400 CP Verado® outboard continuă moștenirea legendarei familii de motoare Verado de a oferi performanțe marine premium. 55% acceleratii mai mari fata de orice alt motor din clasa sa. Puterea primului motor V10 natural aspirat din segmentul motoarelor outboard, oferă capacități extraordinare care combinate cu tehnologiile inovatoare SmartCraft® și comenzile digitale avansate fac ca navigația să fie fără efort.
La viteze mari, cizma motorului, cu o formă hidrodinamică, alunecă fără efort prin apă, maximizând eficiența și sporind stabilitatea. La viteze mici, elicea Revolution X™ de diametru mare, dislocă un volum puternic de apă, oferindu-vă o manevrare sigură și autoritară în jurul locurilor de acostare.
Un bloc motor durabil din aluminiu, materiale extrem de ușoare și rezistente ale capacului motor sporesc și mai mult performanțele motorului prin reducerea la minimum a greutății pe oglinda oricărei ambarcațiuni pe care este montat. Cele mai ușoare motoare din clasa lor.
La ralanti, în regim de croazieră sau când se accelerează la maxim, sunt mai silențioase decât toate celelalte motoare exterioare din clasa lor (între 25 și 42% mai silențios decât cel mai bun competitor de pe piață).
Alternatorul de 150 de amperi, lider în clasă, încarcă rapid sistemele de baterii pentru a susține sistemele electronice de la bord.
Atunci când este necesar, sistemul de gestionare a bateriei lucrează pentru dvs. prin monitorizarea tensiunii ajustând turația motorului la ralanti pentru a stimula puterea alternatorului.
Horsepower | 350 |
Engine Type | V10 (40-valve, DOHC) |
Displacement | 5.7L (349 cu in) |
WOT RPM | 5800-6400 |
Induction | Naturally aspirated,performance-tuned intake manifold |
Starting | Electric Start with SmartStart Protection |
Gear ratio | 2.08:1 |
Alternator Amp/Watt | 150 amp (1890 watt) |
Trim system | Power trim and tilt |
Steering | Electro-hydraulic power steering; JPO (optional) |
Shaft Length | 20" / 508 mm 25" / 635 mm 30" / 762 mm 35" / 889mm |
Fuel Compatibility | 87 octane minimum up to 10% Ethanol |
Dry Weight | 695lbs (316kg) |
Horsepower | 400 |
Engine Type | V10 (40-valve, DOHC) |
Displacement | 5.7L (349 cu in) |
Full throttle RPM | 5800-6400 |
Induction | Naturally aspirated,performance-tuned intake manifold |
Starting | Electric Start with SmartStart Protection |
Gear ratio | 2.08:1 |
Alternator Amp/Watt | 150 amp (1890 watt) |
Trim system | Power trim and tilt |
Steering | Electro-hydraulic power steering JPO (optional) |
Shaft length | 20" / 508 mm 25" / 635 mm 30" / 762 mm 35" / 889mm |
Fuel compatibility | 87 Octane Minimum up to 10% Ethanol |
Dry Weight | 695lbs (316kg) |