Designul de 500 cmc, cu o singură axă cu came, oferă un cuplu impresionant, cea mai rapidă viteză și accelerație dintre motoarele outboard în 3 cilindrii din gama lor, fiind în același timp și cele mai ușoare.
Chiar și la viteze mici, alternatorul oferă suficientă putere de încărcare a bateriei, neexistând curele sau rulmenți de întreținut.
Comanda la mână este adaptabilă. Puteți inversa mânerul pentru o manevră cu mâna stângă sau dreaptă și puteți ajusta lateral unghiul manetei pentru o mai bună operare și control.
| Horsepower | 25 |
| HP/kW @ Prop | 5400-5800 |
| Cylinder/Configuration | I-3 |
| Displacement (CID/CC) | 500cc (30.5 cu in) |
| Bore & Stroke (in / mm) | 2.40 x 2.24 / 61 x 57 |
| Fuel Induction System | 2-Valve, Single Overhead Cam (SOHC) |
| Fuel System | Electronic Fuel Injection (EFI) |
| Alternator Amp / Watt | 17/210 Electric |
| Starting | Manual or Electric |
| Gear Ratio | 2.17:1 |
| Trim Positions | 6 Manual or Power Trim and Tilt |
| Shallow-Water Drive | Standard |
| Remote Fuel Tank (Gal / L) | Standard 6.6 / 25 |
| Operator Warning System | Engine Guardian |
| ShaftLength(in) | 15/20 |
| ShaftLength(mm) | 381/508 |
| Dry Weight (lbs/kgs) | 132/59.9 |
| Horsepower | 30 |
| HP/kW @ Prop | 30/22.1 |
| Cylinder/Configuration | I-3 |
| Displacement (CID/CC) | 500cc (30.5 cu in) |
| Bore & Stroke (in / mm) | 2.40 x 2.24 / 61 x 57 |
| Fuel Induction System | 2-Valve, Single Overhead Cam (SOHC) |
| Fuel System | Electronic Fuel Injection (EFI) |
| Alternator Amp / Watt | 17/210 Electric |
| Starting | Manual or Electric |
| Gear Ratio | 2.17:1 |
| Trim Positions | Gas Assist or Power Trim and Tilt |
| Shallow-Water Drive | Standard |
| Remote Fuel Tank (Gal / L) | Standard 6.6 / 25 |
| Operator Warning System | Engine Guardian |
| ShaftLength(in) | 15/20 |
| ShaftLength(mm) | 381/508 |
| Dry Weight (lbs/kgs) | 145/65.7 |